Цей модуль допоміг мені поміркувати
про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес
навчання моїх учнів, а саме:
- мережа Інтернет може бути інструментом у проведенні навчальних досліджень;
-
забезпечити ефективне використання цього ресурсу можна через
опанування учнями пошуковими стратегіями (виділення ключових понять,
формулювання ефективних пошукових запитів)
-
як вчитель я повинна навчити дітей безпечній поведінці в мережі
Інтернет, критичному ставленню до інформації, веб-ресурсу, навчити
оцінювати їх за певними критеріями.
Я
маю певні сумніви стосовно коректного дотримання авторського права
учнями, і хотіла б мати інстументарій, який допоможе мені впливати на
рівень усвідомлення ними даної проблеми.
Я
не впевнена в тому, що тільки цим засобом можна вплинути на викорінення
правового нігілізму в даному питанні, списування тощо, і хотіла б
дізнатись думку моїх колег з такого питання: чи спроможна робота над
проектом зрушити з місця процес формування свідомого ставлення до
автоських та суміжних прав, сприяти викоріненню такої поширеної проблеми
як списування?
Немає коментарів:
Дописати коментар